Mijn eerste reis - Reisverslagen van Thomas Clierinck - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Thomas Clierinck - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Niets is beter dan het werk uitvoeren waar je je goed bij voelt en tegelijkertijd de wereld verkennen. Een reis, een verrijking en tenslotte een unieke ervaring.

Ik probeer jullie zoveel mogelijk de kans te bieden om met me mee te genieten.

Hoewel ik op een ander groot eiland vertoef voor de moment had ik graag ook veel van jullie gehoord. Iedereen heeft toch graag nieuws!

Dikke smakkerd,

Thomas

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2008

De echte reden dat ik naar hier ben gekomen...

20 Mei 2008

The rattlesnake

20 Mei 2008

Basketball Hall of Fame and Ben & jerry's

20 Mei 2008

Een bezoekje aan Berlin (Clinton)

20 Mei 2008

Men roommate, soms heb je geluk en soms niet...
Thomas

Niets is beter dan het werk uitvoeren waar je je goed bij voelt en tegelijkertijd de wereld verkennen. Een reis, een verrijking en tenslotte een unieke ervaring. Ik probeer jullie zoveel mogelijk de kans te bieden om met me mee te genieten. Hoewel ik op een ander groot eiland vertoef voor de moment had ik graag ook veel van jullie gehoord. Iedereen heeft toch graag nieuws! Dikke smakkerd, Thomas

Actief sinds 16 Sept. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20334

Voorgaande reizen:

03 December 2007 - 03 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: