Men roommate, soms heb je geluk en soms niet... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Thomas Clierinck - WaarBenJij.nu Men roommate, soms heb je geluk en soms niet... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Thomas Clierinck - WaarBenJij.nu

Men roommate, soms heb je geluk en soms niet...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas

20 Mei 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ik had dus geluk haha

Men kamergenoot is Peter from Denmark. Alias P-diddy of the great Dane zoals ze hier ook wel eens zeggen.

We zitten op heel wat gebied op dezelfde golflengte en dat maakt het best super. Qua humor is hij best droog en ik denk dat ik een rimpelje bij heb door hem!!! (Moest ik een echte amerikaan zijn kon ik hem hiervoor aanklagen haha)

Wat ik je verder nog kan vertellen is dat hij besloten heeft om nog een jaartje extra te blijven dus ik zal men hele verblijf dezelfde appartementgenoot hebben wat ik zeker zie zitten. We doen de meeste zaken samen en verder kunnen we makkelijk een hele dag met elkaar optrekken zonder gek te worden wat vooral een dikke pluim voor hem is want er wordt wel eens gezegd dat ik redelijk impulsief en energiek kan zijn. (een leuke cocktail als je het mij vraagt haha)

We zijn best twee handen op één buik of brothers from another mother als je het op zen amerikaans gaat zeggen. In het begin dronk hij absoluut niet en overlaatst ben ik dan toch maar een slotje gaan halen voor de ijskast! Hij drinkt carlsberg en als het kan pik ik een jupje mee en beide kijken we schandalig neer op Heiniken waar elke amerikaan gek op is... je ziet we komen overeen.

Voor verdere vragen,...

thomas

  • 20 Mei 2008 - 05:01

    Ludo:

    Doe zo verder, goe bezig man

  • 20 Mei 2008 - 10:15

    Nuira:

    Fomas ge zijt écht erg! meer heb ik niet te zeggen :p

    alé gebt dan geluk dat ge leuke flatgenoten hebt. Die van mij zijn een beetje saai'tjes spijtig genoeg :p gelukkig ken ik andere mensen waarmee ik me kan amuseren anders zou het té boring voor mij geweest zijn.

    en by the way geen chickie versierd?? ;)

    greetos en by the way twerd tijd da ge wa meer op je blog hebt gezet

    nuira from algeria

  • 20 Mei 2008 - 14:57

    Isabelleke:

    ik wist dat ge soms erg waart want ik ken u zo een beetje he feestjes me fre die waren soms ook wel te ....
    maar toch ben je een engeltje me een b voor he .

    Dikke zoen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Niets is beter dan het werk uitvoeren waar je je goed bij voelt en tegelijkertijd de wereld verkennen. Een reis, een verrijking en tenslotte een unieke ervaring. Ik probeer jullie zoveel mogelijk de kans te bieden om met me mee te genieten. Hoewel ik op een ander groot eiland vertoef voor de moment had ik graag ook veel van jullie gehoord. Iedereen heeft toch graag nieuws! Dikke smakkerd, Thomas

Actief sinds 16 Sept. 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 20335

Voorgaande reizen:

03 December 2007 - 03 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: