The rattlesnake - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Thomas Clierinck - WaarBenJij.nu The rattlesnake - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Thomas Clierinck - WaarBenJij.nu

The rattlesnake

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas

20 Mei 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Als je naar hier komt dan neem ik je gegarandeerd mee naar men 'achtertuin', the rattlesnake. Een hike van ongeveer dertig minuten met een waarzinnig, adembenemend uitzicht op de meren en de omgeving.
Alle personen die bovenkwamen, puffend of niet, stonden met een mond vol tanden tegenover dit uitzicht. Ik heb de seizoenen zien veranderen en moet zeggen dat het even mooi is in de winter wanneer alles is dichtgevroren en het lijkt op een sneeuwlandschap als nu wanneer je een mooi contrast ziet tussen het groen van de bomen en het water.

De foto's zeggen alles denk ik!


  • 20 Mei 2008 - 08:27

    Cindy:

    Ok dees is nen deal. Zeker een uitzicht waar ik ook wel eens van wil genieten. Augustus? :)
    Groetjes

  • 20 Mei 2008 - 11:30

    Nuira:

    praaaaaaaaaaaaaaaachtig !!!

  • 24 Mei 2008 - 20:32

    Je Zusje:

    Ongelofelijk zoiets hé, jezus wordt al stil van de foto, wat is het dan in 't echt!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Niets is beter dan het werk uitvoeren waar je je goed bij voelt en tegelijkertijd de wereld verkennen. Een reis, een verrijking en tenslotte een unieke ervaring. Ik probeer jullie zoveel mogelijk de kans te bieden om met me mee te genieten. Hoewel ik op een ander groot eiland vertoef voor de moment had ik graag ook veel van jullie gehoord. Iedereen heeft toch graag nieuws! Dikke smakkerd, Thomas

Actief sinds 16 Sept. 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 20335

Voorgaande reizen:

03 December 2007 - 03 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: